Urząd Miasta Knurów wydał pilny komunikat dotyczący incydentu, do którego doszło w minioną sobotę w restauracji „Gwarek” przy ul. 1 Maja. Jak poinformowano, podczas odbywającego się tam spotkania osoby trzecie podszyły się pod Urząd Miasta, wprowadzając uczestników w błąd i nakłaniając ich do ponoszenia kosztów, które miały rzekomo dotyczyć miejskich działań.
Samorząd stanowczo podkreśla, że Urząd Miasta Knurów nie organizował w tym dniu żadnego wydarzenia w restauracji „Gwarek” oraz nie upoważniał żadnych podmiotów do działania w jego imieniu. Cała sytuacja może nosić cechy oszustwa.
Osoby, które mogły zostać poszkodowane lub podejrzewają, że padły ofiarą nieuczciwych praktyk, proszone są o zgłoszenie sprawy na Policję lub do Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Dostępne formy kontaktu:
Infolinia konsumencka (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00):
– 801 440 220
– (22) 290 89 16
Porady konsumenckie e-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Urząd apeluje o zachowanie ostrożności i przypomina, że wszystkie oficjalne miejskie przedsięwzięcia są komunikowane wyłącznie poprzez oficjalne kanały informacyjne.


